Foreningsadministration og -regnskab

shutterstock_50422891

Contar Regnskab har mange års erfaring med regnskab og bogholderi for foreninger.

 

Med stor erfaring inden for medlemsadministration for foreninger, tilbyder vi opkrævning via kreditkort eller betalingsservice, samt løbende opdatering af medlemsdata f.eks. via hotline for medlemmerne.

Vi har et godt kendskab til medlemssystemerne Conventus, Foreningscentralen og medlemsadministration via E-conomic og kan tilbyde at assistere med lokalebookning via Interbook.

Med stor ekspertise inden for administration af tilskud fra stat og kommune rådgiver vi i ansøgningsfasen og håndterer afrapportering.

Vi er vant til at håndtere momsafregning for foreninger, således at momsen beregnes korrekt og foreningen får mest muligt ud af momsregistreringen.

Som samarbejdspartner for frivillige bestyrelser er vi fleksible, således at vi deltager i møder uden for normal arbejdstid og kan løbende kan justere omfanget af de opgaver vi varetager i forhold de frivillige ressourcer foreningen har.

Contar Regnskab kan tilbyde:

  • Bogføring og betalinger
  • Lønadministration, skatte- og momsafregning
  • Medlemsadministration
  • Tilskuds- og projektstyring
  • Årsregnskab
  • Indberetning til forbund og kommune
  • Fakturering og medlemsopkrævning
  • Assistance i forbindelse med ansøgninger til Stat, kommune og fonde mv.

 Løsningen tilpasses altid den enkelte forenings ønsker og behov.